Regulamin

R eg u la m in sp rz eda ż y i ś wiad cze n ia us ł ug s e rwisu
www. d ie te tycz nak a wk a .p l

§ 1.
Postanowienia wstępne i najważniejsze informacje

  1. Świadczenie Usług za pośrednictwem strony internetowej dietetycznakawka.pl zwanej dalej Serwisem – odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania
    z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Serwisu.
  3.  Za pomocą Serwisu świadczone są usługi zarówno płatne, jaki i bezpłatne (Newsletter).
  4. Serwis jest prowadzony przez Marzenę Kawka – dietetyk kliniczną (dalej Usługodawca):
    Dietetyczna Kawka Marzena Kawka
    NIP: 679 321 42 06
    e-mail: kontakt@dietetycznakawka.pl
  5. Serwis dietetycznakawka.pl świadczy usługi w zakresie współpracy dietetycznej i oferuje:
    a. konsultacje online w formie wideorozmów;
    b. jadłospisy spersonalizowane 14-dniowe dla jednej osoby lub dla pary wraz
    z konsultacją;
    c. opiekę dietetyczną w wariantach 1, 2 lub 3 miesięcznych dla jednej osoby lub pary z możliwością stałego kontaktu online;
    d. szkolenia/webinary;
    e. e-booki;
    f. usługę Newslettera.
  6. Podstawowe pojęcia:
    a. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, która przybiera postać pliku elektronicznego,
    którego format zależny jest od zawartości pliku (np. jadłospis, analiza
    zapotrzebowania, poradnik do jadłospisu, e-book, inne materiały w formie pdf,
    audio/video).
    b. Użytkownik/Pacjent – osoba, która dokona zakupu produktu/usługi lub skorzysta z produktu bezpłatnego (zapis do Newslettera).
    c. Konsument – osoba, która dokonuje zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.
    d. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Użytkownika w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    e. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Użytkownikiem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

§ 2.
Zakup Usług w Serwisie oraz Produktów w Sklepie Internetowym

  1. Warunki realizacji umowy określa niniejszy Regulamin oraz szczegółowy opis wskazany przy opisie produktu/usługi.
  2. W przypadku zastrzeżenia promocji i rabatów – promocje i rabaty nie sumują się.
  3. Podane ceny są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami
    prawa.
  4. W celu zakupu usługi w serwisie dietetycznakawka.pl należy:
    a) zapoznać się z ofertą i opisem usługi lub produktu,
    b) zapoznać się i zaakceptować treść Regulaminu i Polityki prywatności serwisu
    dietetycznakawka.pl,
    c) zakupić wybrany produkt,
    d) wypełnić formularz podając imię, nazwisko i adres e-mail, opcjonalnie adres
    zamieszkania, nr telefonu czy dane firmy,
    e) wybrać sposób płatności: szybki przelew, PayPal, Blik,
    f) dokonać płatności.
  5.  W przypadku zakupu usług:
    • konsultacja online;
    • jadłospis spersonalizowany 14-dniowy dla jednej osoby lub dla pary z konsultacją;
    • opieka w wariantach 1, 2 lub 3 miesięcznych dla jednej osoby lub pary z możliwością stałego kontaktu online, w ciągu 48 godzin od zakupu, Usługodawca skontaktuje się w celu ustalenia terminu konsultacji.
    6. Na podany adres e-mail Konsument otrzyma formularz medyczno-żywieniowy, w którym należy podać: imię i nazwisko, wiek, wymiary ciała, ewentualnie zdjęcia sylwetki, wagę, wzrost oraz informacje na temat stanu zdrowia, badań krwi, stylu życia czy sposobu odżywiania się.
    Wypełniony formularz należy odesłać do 7 dni przed terminem konsultacji.
    7. Zakupiony produkt (link do pobrania e-booka) zostanie przesłany na adres e-mail podany w formularzu niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu na koncie. W przypadku płatności szybkim przelewem czy BLIKIEM, link powinien przyjść zaraz po zakończeniu procesu płatności.
    8. Dokonanie skutecznej płatności jest równoznaczne z zawarciem umowy.
    9. W przypadku, gdy przy opisie produktu/usługi przewidziano inny termin realizacji, obowiązują zasady wskazane w opisie.

§ 3.
Zgoda na leczenie dietetyczne

Zgodnie z art. 16 -18 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw
Pacjenta (Dz. U. 2009 r. Nr 52 poz. 417 z późn. zm.) Pacjent wyraża zgodę na leczenie
dietetyczne przez mgr Marzena Kawka – dietetyk kliniczny, dietetycznakawka.pl. Jednocześnie
oświadcza, że udzielił wyczerpujących i prawdziwych informacji, co do stanu zdrowia – zgodnie
z wywiadem żywieniowo-zdrowotnym. O wszelkich zmianach stanu zdrowia Pacjent jest
zobowiązany powiadomić Usługodawcę.

§ 4.
Prawa Stron

  1. Do 3 dni od otrzymania jadłospisu, Pacjent ma prawo do zgłoszenia drobnej korekty – nie
    jest możliwa zmiana całego jadłospisu, jedynie kilku posiłków.
  2. Pacjent ma prawo do modyfikacji jadłospisu (w trakcie opieki) na bieżąco podczas
    współpracy w formie nieznacznej korekty poszczególnych posiłków, jeśli np. dany posiłek
    nie zasmakuje lub gdy po danym posiłku wystąpi złe samopoczucie.
  3. Usługodawca może odmówić Pacjentowi wykonania usługi lub konsultacji w przypadku
    gdy:
    a. wykonanie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Pacjenta;
    b. zachodzi przypuszczenie, że Pacjent jest niepełnoletni (i nie posiada zgody
    opiekuna prawnego) lub niepoczytalny;
    c. zachowanie Pacjenta świadczy, że może znajdować się pod wpływem: alkoholu,
    narkotyków, środków odurzających, psychotropowych czy innych substancji
    o podobnym działaniu;

d. zachowanie Pacjenta jest obraźliwe, roszczeniowe lub narusza dobra osobiste Serwisu i jego Właścicielki;

e. wykonanie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub
prawa osób trzecich;
f. udzielenie konsultacji dietetycznej przewyższa umiejętności lub wiedzę
Usługodawcy.

§ 5.
Newsletter

Sprzedawca świadczy nieodpłatną usługę Newsletter. Może z niej skorzystać każdy
Użytkownik, który wyrazi chęć otrzymywania Newslettera i poda w formularzu adres swojej poczty
elektronicznej oraz imię. Umowa na świadczenie usług zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia
zapisania się na listę Newsletter. Z usługi można zrezygnować w każdej chwili – klikając w link do
tego przeznaczony lub kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą. Treść zgody:
✓ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię oraz adres e-mail)
w celu przesyłania mi za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji o nowościach,
promocjach i usługach w formie Newslettera.

§ 6.
Warunki techniczne i wymagania sprzętowe

  1. Aby uzyskać dostęp do Produktów/Usług niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika
    urządzenia z aktualną przeglądarką internetową i dostępem do Internetu oraz adresu email.
  2. Zakupione produkty zostaną przesłane jako plik w formacie PDF, doc/docx, Użytkownik
    musi posiadać programy, które obsługują wymienione formaty i które umożliwią otwarcie
    zawartości.
  3. Z uwagi na jednoczesne korzystanie z Produktów i Usług Sprzedawcy oraz z sieci
    Internet, Użytkownik powinien korzystać z programów antywirusowych i chroniących
    tożsamość Użytkowników, aby uniemożliwić pozyskiwanie i modyfikowanie danych przez
    osoby nieuprawnione.
  4. Użytkownik, który skorzysta z usługi konsultacji online za pośrednictwem komunikatorów
    internetowych powinien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne umożliwiające
    dostęp do Internetu oraz odpowiednią jakość połączenia.

§ 7.
Odstąpienie od umowy


Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej
poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu
do umów m.in.: o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa
odstąpienia od umowy.

§ 8.
Reklamacje

  1. Usługodawca dba o to, by dostarczać wysokiej jakości usługi i produkty.
  2. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów/usług.
  3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Usługodawcy:
    sklep@dietetycznakawka.pl.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot
    reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej
    reklamacji, Usługodawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem
    pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  5. Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni
    roboczych od ich otrzymania. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail wskazany
    przez Użytkownika.

§ 7.
Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
  2. W przypadku zagadnień nieporuszonych w Regulaminie wszelkie sprawy regulowane są
    przez przepisy polskiego prawa.
  3. Akceptując Regulamin, Pacjent oświadcza, że:
    a. przyjmuje do wiadomości, że przygotowany dla niego indywidualny plan
    żywieniowy opiera się na aktualnej wiedzy naukowej, jednakże ze względu na
    niemożność przewidzenia pewnych mechanizmów zachodzących w organizmie
    człowieka, nie gwarantuje osiągnięcia przez Pacjenta zamierzonych efektów,
    b. nie będzie samodzielnie dokonywać modyfikacji indywidualnych planów
    żywieniowych, a chęci zmian będzie konsultować z Usługodawcą,
    c. będzie stosować się do ułożonego jadłospisu i opracowanych zaleceń,
    d. wypełniając niezbędne formularze podaje swoje prawdziwe dane,
    e. przed przystąpieniem do stosowania otrzymanego, indywidualnego planu
    żywieniowego skonsultował się z odpowiednim lekarzem celem oceny stanu
    zdrowia oraz ustalenia braku przeciwwskazań do zaproponowanej diety
    i przeprowadzenia badania składu ciała,
    f. będzie prowadzić konsultacje z lekarzem w okresie stosowania diety,
  4. Wszelkie materiały otrzymane w ramach usług mogą być przez Pacjenta wykorzystywane
    wyłącznie do osobistego użytku bez prawa do ich kopiowania i rozpowszechniania bez zgody
    Usługodawcy.
  5. Akceptując Regulamin, Pacjent oświadcza, że jest świadomy, że zgodnie z art. 38 Ustawy
    o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem
    przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów
    m.in.: o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
    spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie
    prawa odstąpienia od umowy.
  6. Warunkiem skorzystania z usług oferowanych w Serwisie dietetycznakawka.pl jest
    zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu i akceptacja wszystkich jego punktów.
    Zamówienie wiąże się z akceptacją regulaminu.
  7. Zasady dotyczące ochrony danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty :(Powróć do sklepu